Sunday, January 28, 2007

Xios-Alternatief

Philippe Rogiers & Michael Jacobs
http://xios.t35.com

8 comments:

Anonymous said...

De link werkt niet. Kunnen jullie dit oplossen? En een seintje geven...

Anonymous said...

Werkt de link niet hier op deze site? Of krijg je gewoon niks te zien als je naar http://tazio.t35.com gaat?

De naam van deze link is trouwens ook een beetje stom...Dit komt omdat ik het niet meer veranderd krijg naar bijvoorbeeld Xios_alternatief ofzo...

Ik zal het nakijken!

Anonymous said...

Normaal moet het nu gaan...Probeer anders eens de link te kopiëren en te plakken...

Sorry voor het ongemak!

Anonymous said...

Het probleem zat inderdaad bij de link. Heb het opgelost. Zal jullie site seffes bekijken, Philippe. En heu.. is jullie pint al leeg? Van al dat links en rechts schommelen moet je je wel draaierig voelen, niet? :-)

Anonymous said...

Dit zit niet zo goed op communicatief vlak. Het lijkt wel een site met enkel lijstjes die opgehoest worden. Waar is het seductieve? Waar wordt men verleid? Waar kan men zin krijgen om Xios te bezoeken, er te studeren, er als bedrijf in te investeren? Zo kil en zakelijk...
De bedoeling is oké: beelden ipv woorden om te navigeren. Maar dan stopt het...
Jullie zouden misschien best even de andere sites bekijken (alternatieve Xios-sites of sites van andere hogescholen) en dat wat je aanspreekt, als basis nemen.

Xios Communicatiemanagement 3CC said...

Ik word eerlijk gezegd een beetje draaierig van jullie foto. Mss een beetje minder snel?

Anonymous said...

Ja ik weet het haha maar voor dreamweaver moesten we een bewegende afbeelding gebruiken. Ik ben eraan bezig met wat dingen te veranderen...Ik heb nu bijvoorbeeld meer uitleg gegeven bij elke button. Op deze manier maak ik het bezoekersvriendelijk. Ook wil ik nog een extra niewspagina toevoegen ofzo! Kan je me misschien een duwtje in de juiste richting geven?

Xios Communicatiemanagement 3CC said...

De nieuwe, aangepaste website staat online. Er moeten nog enkele zaken aangepast worden. Tegen morgen is dat zeker in orde. Voor de deadline!

Groetjes!